Profesionalidad y Conducta

Profesionaltasuna eta jokabidea

Clecek Printzipio Etikoen dokumentu bat sortu du, eta langile guztiei eskatzen zaizkien   jarduteko jarraibideak eta jokabideak biltzen ditu.

Printzipio horiek erabiltzen direla egiaztatzeko tresna gisa, salaketa-kanal bat sortu da, CLECErekin elkarlanean ari diren taldeek (langileek, bezeroek, hornitzaileek, etab.) kexak eta denuntziak komunika ditzaten.

Zure burua identifikatu eta zure mezuaren arrazoia zehaztu beharko duzu soilik. CLECEk konfidentzialtasuna bermatzen du, eta kasu bakoitzean hartu beharreko neurriak hartuko direla hitzematen du.

Salaketa-kanala

Kanal horren bidez, Clece Taldearen parte diren enpresetan gertatutako jokabide irregulartasunen berri eman dezake edozein pertsonak.

Horretarako, enpresak posta-elektroniko bat (canaldenuncias@grupoclece.com) eta helbide bat (Canal de denuncias, calle Quintanavides 19, 28050 Madrid, España) ditu, arau-hausteak komunikatzeko eta Zuzendaritzak zehaztutako “Printzipio Etikoei” buruzko zalantzak argitzeko.

Hauek dira denuntziak tramitatzeko bete beharreko baldintzak:

  • Salatzailearen identifikazioa (Izen-abizenak).
  • Salatutako gertakariak, pertsona edo kolektiboa.
  • Salaketa oinarritzen duten egiazko argumentu edo proba zehatzak.

Jarraipen-komiteak hartuko ditu salatutako gertaerak. Komite horrek salaketak aztertu eta hartu beharreko neurriak hartuko ditu, uneoro salatzailearen konfidentzialtasun zorrotza bermatuz.

Deskargak

Printzipio Etikoak

Printzipio Etikoak
PDFn jaitsi

Jokabide-kode orokorra

Jokabide-kode orokorra
PDFn jaitsi