Ndavant rep l’Etiqueta Responsable en la 6a Setmana de la Responsabilitat Social a Catalunya

Ndavant rep l’Etiqueta Responsable en la 6a Setmana de la Responsabilitat Social a Catalunya

 

  • Impulsat per l’Associació + Responsables per a empreses i organitzacions que han fet públics els seus 10 + 1 compromisos en responsabilitat social 

Barcelona, Desembre de 2015. Ndavant, empresa de serveis de menjadors escolars i temps lliure educatiu de Clece, ha rebut el distintiu Etiqueta Responsable promogut per Ingeniería Social, SAL, i l’Associació + Responsables, que l’acredita per les seves bones pràctiques en responsabilitat social.

El distintiu el va recollir Rosa Llamas Varela, delegada social de Clece, durant la inauguració oficial de la 6a Setmana de la Responsabilitat Catalana, a la qual van assistir diverses autoritats de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona, la Diputació de Barcelona i també a la Fundació Bancària ”La Caixa”.

La Setmana de la Responsabilitat Social a Catalunya ha fet, aquest any, la seva sisena edició amb un programa intens destinat a conèixer bones pràctiques, posar en valor els que ja treballen amb criteris de responsabilitat social corporativa, fomentar el voluntariat, facilitar les eines adequades i visibilitzar casos d’èxit. Així, del 10 al 14 de novembre, s’han dut a terme conferències, ponències, tallers o sessions de portes obertes en les quals han participat empreses com UDON, Recamlaser, Ndavant, Nestlé, Kromschoreder, Bermos, Redyser, l’Hospital Platón, la Corporació Catalana de Mitjans de Comunicació, l’Institut Català d’Oncologia, la Fundació Claror o Can Cet. 

L’Etiqueta Responsable és un distintiu que compta amb el suport i el reconeixement de l’Ajuntament de Barcelona, i que distingeix les empreses o les organitzacions que han apostat per la gestió social i ambientalment responsable, oferint-los una eina per comunicar, als seus clients i de manera senzilla, el valor afegit de la seva empresa a partir de respondre 11 qüestions concretes del que fan en l’àmbit social, econòmic i mediambiental en l’empresa/organització. De la mateixa manera, l’obtenció d’aquest distintiu obliga les empreses a fer un exercici de transparència i a obrir les portes, com a mínim una vegada a l’any, en el marc de la Setmana per explicar i mostrar, als seus diferents grups d’interès, les actuacions reflectides en el distintiu d’Etiqueta Responsable.