Clece s’adjudica l’explotació publicitària de l’intercanviador d’Avenida de América

Clece s’adjudica l’explotació publicitària de l’intercanviador d’Avenida de América

Madrid, 22 de juliol del 2015. Des de l’1 de juliol passat, l’empresa Clece Out Of Home (OOH) s’encarrega de l’explotació publicitària de l’intercanviador d’Avenida de América, un dels nusos de transport més transitats de Madrid.

Concretament, Clece OOH disposa, a Avenida de América, d’un circuit digital complet que consta de 110 pantalles situades a les dàrsenes i a les zones d’espera. «El temps mitjà de permanència dels viatgers en aquests espais acostuma a ser de 10 minuts. Una espera que segur que es farà més entretinguda gràcies a la difusió i a la visualització de missatges publicitaris atractius, a més de la comunicació de missatges i informació que pugui ser d’utilitat per als usuaris dels mitjans de transport», explica Concha Machín, gerent de Clece OOH.

Amb aquest projecte, Clece es consolida en el sector de la publicitat exterior en els principals intercanviadors de la capital, en incorporar el d’Avenida de América a d’altres que la companyia ja gestionava, com el de Plaza Castilla i Príncipe Pío. En aquests, Clece OOH ofereix suports de gran format, convencionals i digitals que permeten aportar informació d’ajuda als viatgers i contribueixen que les campanyes publicitàries d’anunciants i marques tinguin més visibilitat i abast.

Els intercanviadors són espais de gran interès publicitari situats en zones estratègiques de la ciutat on conflueix un gran nombre de públic en un mateix espai, entre els viatgers procedents de diferents mitjans de transport (metro, autobusos, Renfe, entre d’altres) i les persones que passen pel carrer.