DESEXAS RECIBIR INFORMACIÓN?

Se desexas recibir información sobre os nosos servizos, por favor cumprimenta o formulario de contacto.

 

ES USUARIO/A OU CLIENTE?

Se es usuario ou cliente e queres mandarnos un agradecimiento, suxestión, queixa ou reclamación, usa o formulario de QUEIXAS / RECLAMACIÓNS ou tamén podes chamarnos ó teléfono:
900 060 134

 

QUERES DENUNCIAR UNHA CONDUTA GRAVE?

Para facer unha reclamación, visita a canle de ética de Clece.
Lembra que se se trata dunha queixa ou reclamación sobre o servizo, deberás poñerte en contacto a través do formulario de QUEIXAS / RECLAMACIÓNS.
Ir á Canle ética

 

¿ES EMPREGADO/A OU QUERES SELO?

Se xa es empregado, acode ao teu responsable ou se estas interesado en traballar connosco, déixanos o teu CV na Canle de Emprego.

 
 
Para cumprimentar o formulario, selecciona previamente a pestana do motivo do contacto:

 

Se desexas recibir información sobre os nosos servizos, enche o seguinte formulario e porémonos en contacto contigo o máis axiña posible.


Política de privacidad

Se desexas facernos chegar algunha suxestión, cubre o formulario seguinte:

Se desexas facernos chegar un agradecemento ou felicitación, cubre o formulario seguinte:

Se desexa enviarnos calquera QUEIXA ou RECLAMACIÓN, cubra o seguinte formulario: